Integron

Happy People, dat doen we het voor!

Bij Integron werken we iedere dag aan het geluk van mensen, dat is wat ons drijft. Want gelukkige mensen, zijn gelukkige medewerkers, zijn gelukkige klanten. En dat weten we zeker. Vanuit dertig jaar ervaring, data en vergelijkingsmateriaal.

Impact door inzicht

Dat begint allemaal bij inzicht, maar alleen inzicht is niet voldoende. Het gezegde luidt weliswaar dat meten leidt tot weten, maar niet tot verandering. Met employee en customer experience als onderdeel van je organisatiestrategie meer winst en gelukkigere klanten en medewerkers. Integron faciliteert met strategisch meerjarige programma’s het onderzoeks- en (lean) verbetertraject.

  • Bespaar kosten en creëer ambassadeurs: minder verloop en verzuim en meer terugkerende klanten
  • Maak verbeteren een prioriteit: lean verbeteren op basis van continu inzicht.
  • Jouw organisatiedoelen staan centraal: Met een gedegen EX- en CX-strategie helpen we jou ze te overtreffen
  • 30 jaar ervaring: Rijk aan historische data en met kennis in klant- en medewerkersonderzoek en advies

De kracht van strategische impact

Het meetbaar maken van Employee en Customer Experience KPI’s alleen helpt je niet met daadwerkelijk impact maken op de klant- en medewerkersbeleving. Integron biedt dus niet zomaar een rapportage met cijfers dat in de onderste la verdwijnt, maar gaat voor:

  • Het grote plaatje – Voorbij KPI’s, richting échte verandering op basis van jouw doelen.
  • Van inzicht naar actie – Het gaat niet enkel om het meten, maar om het realiseren van jouw missie en visie.
  • Strategisch partnerschap – Samen werken we aan de lange termijn, met de focus op CX en EX optimalisatie.