CHRO Community lanceert CHRO Magazine: The Age of HR

De CHRO Community lanceert vandaag haar lijfblad: CHRO Magazine, volop artikelen, opinies en interviews.

>> Wilt u CHRO Magazine ook ontvangen of online lezen? Meld u nu kosteloos aan.
>> Lees meer informatie over de CHRO Community.

Met veel trots presenteert de CHRO Community de eerste editie van CHRO Magazine. Dit gloednieuwe magazine is hét lijfblad van de CHRO Community in Nederland. Het magazine biedt waardevolle artikelen, opinies en interviews aan HR-directeuren die op de hoogte willen blijven van ontwikkelingen in het vakgebied en in de CHRO Community. CHRO’s delen visie, inzichten en ervaringen.

CHRO Magazine: The Age of HR

De meest succesvolle ondernemingen van deze eeuw omarmen de nieuwe principes uit The Age of HR. Daarom staat de eerste editie van CHRO Magazine volledig in het teken van dit enerverende thema. We introduceren top CHRO’s die hun organisaties klaarstomen voor een nieuw tijdperk. Wij vertellen u waarom en hoe de traditionele aanpak kan worden vervangen door een meer inspirerend en doeltreffend HR-beleid.

In CHRO Magazine beantwoorden prominente HR managers vragen over strategisch HR-beleid in de 21ste eeuw, de rol en inzet van technologie en de beste aanpak voor talentmanagement. Hoe creëert u de juiste organisatiecultuur en zorgt u voor een organisatie die zichzelf voortdurend al lerend weet aan te passen aan de veranderende omgeving? Kortom, in het CHRO Magazine: The Age of HR leest u wat de volgende stap in HR-transformatie is. 

CHRO Heineken Van Steenbergen in gesprek met CHRO Community
CHRO Heineken Van Steenbergen in gesprek met CHRO Community 
Manager Sanne van den Eijnde en redacteur Ruben Munsterman 

Lees in de eerste editie van CHRO Magazine:

  • “HR krijgt tegenwoordig serieuze aandacht in de boardroom.” Chris van Steenbergen merkt als CHRO van Heineken dat de brouwerij de selectie en ontwikkeling van de juiste mensen als sleutel tot succes ziet.
  • In het woelige retaillandschap kan De Bijenkorf alleen overleven middels creativiteit. CHRO Ramon de Kok verhaalt onder meer over zijn creatieve optreden tijdens de vakbondsonderhandelingen en waarom hij hier de orders van zijn CEO negeerde.
  • Niko Veenstra, voormalig CHRO bij Eneco Group en nu in dienst van GrandVision, is verkozen tot CHRO of the Year 2015. Hij wordt door de jury geprezen voor zijn visie waarin de individuele werknemer centraal staat. “Beoordelingssystemen leiden niet tot prestaties, maar tot frustraties.”

Wilt u de eerste editie van het CHRO Magazine thuis ontvangen of online lezen? Word dan kosteloos online member van de CHRO Community. Meld u gratis aan.

————————————————————- 

Denk mee over de CHRO Community

Vindt u het leuk om mee te denken over de ontwikkeling van de CHRO Community en een lidmaatschap? Wilt u betrokken zijn als partner van de Community? Bel of mail mij – Sanne van den Eijnde , CHRO Community Manager – gerust via 020 639 0008 of svandeneijnde@alexvangroningen.nl. Ik neem graag de tijd voor u.