Creatives achter B&B Vol Liefde bouwen nu aan jouw werkgeversmerk met het Employer Branding Power Pack

Vandevorm combineert de creativiteit uit de tv-wereld met de harde Giant-data over doelgroepen, wervingshaalbaarheid en motivatie. Het resultaat: een onderscheidend, schaalbaar werkgeversmerk dat direct inzetbaar is op alle kanalen.
Employer Branding Power Pack
Het Employer Branding Power Pack bestaat uit:
- Employer branding strategie: Een op maat gemaakte contentstrategie die perfect aansluit op de kernwaarden van de klant, volledig onderbouwd met de data over de doelgroep uit het Giant Dashboard van Intelligence Group.
- Employer branding video: Een krachtige video die het werkgeversmerk voelbaar maakt. Volledig gebaseerd op de doelgroepsdata, met de invulling van creatieve makers.
- Social media templates: Kant-en-klare, consistente en herkenbare visuals in verschillende formaten. Iedereen in het bedrijf kan hier direct mee aan de slag.
- Video vormgeving: Video vormgeving zoals Vandevorm die ontwikkelt voor tvprogramma’s als B&B Vol Liefde, Denkend aan Holland en Hunted. Met een strakke logoanimatie en een krachtige call-to-action als afsluiter blijft elk merk herkenbaar en on brand.
Mark Goedmakers, Managing Director bij Vandevorm: “Onze creatives zijn specialisten die televisieprogramma’s als B&B Vol Liefde, Hunted en Denkend aan Holland al jaren vormgeven. Ook voor bijvoorbeeld ABN AMRO en Gemeente Amsterdam maken ze pakkende content. Die combinatie van visuele kracht en merkgevoel nemen we nu mee naar de wereld van employer branding.”
Deze stap komt niet uit de lucht vallen. Goedmakers was eerder Head of Content bij ManpowerGroup en weet hoe uitdagend het is om een sterk werkgeversmerk te bouwen én consistent te houden. “Veel organisaties worstelen met hun zichtbaarheid. Iedereen binnen het bedrijf post met de beste bedoelingen iets op LinkedIn, vaak met AI, maar zonder regie of lijn. Daardoor verdwijnt herkenbaarheid en soms zelfs geloofwaardigheid. Zeker wanneer er wordt gewerkt op basis van aannames in plaats van data.”
“Met het Employer Branding Power Pack brengen we daar verandering in. We baseren ons op Giant-data van Intelligence Group en vertalen die met onze specialisten naar sterke concepten. Zo hoeven organisaties niet meer met veel verschillende bureaus te werken. Alles, van strategie tot video en templates, komt samen onder één dak. Dat maakt het proces sneller, consistenter, effectiever en onderaan de streep ook een stuk voordeliger.”