Gloednieuw magazine voor HR Professionals: CHRO Magazine
De CHRO Community breidt uit met gloednieuw lijfblad: CHRO Magazine, volop artikelen, opinies en interviews.
>> Wilt u CHRO Magazine ook ontvangen? Meld u hier kosteloos aan.
>> Meer informatie over de CHRO Community leest u hier.
Mensen en cultuur zijn de onderscheidende factor
De meest succesvolle ondernemingen van onze tijd verbazen en verrassen ons continue door hun uitmuntende prestaties, snelheid, wendbaarheid en exponentiele groei. In hoog tempo wordt de kloof tussen de gevestigde orde en deze snelgroeiende nieuwkomers alsmaar groter.
Wat is hun geheim?
Belang strategisch HRM is gigantisch
Dat is vrij eenvoudig; de winnaars van deze eeuw hanteren fundamenteel andere management- en organisatie principes dan hun voorgangers. Mensen en cultuur zijn bij hen de onderscheidende factor. De meest innovatieve en baandoorbrekende organisaties zetten vol in op de drive van hun mensen, op de kracht van de netwerksamenleving en op een cultuur die het beste uit mensen naar boven haalt.
Zij weten talent aan zich te binden en houden het ondernemerschap levend. Zij begrijpen het gigantische belang van het Human Resources beleid op het resultaat van de onderneming.
CHRO Magazine: The Age of HR
De meest succesvolle ondernemingen van deze eeuw omarmen de nieuwe principes uit The Age of HR. Daarom staat de eerste editie van CHRO Magazine volledig in het teken van dit enerverende thema.
We introduceren top CHROs die hun organisaties klaarstomen voor een nieuw tijdperk. Wij vertellen u waarom en hoe de traditionele aanpak kan worden vervangen door een meer inspirerend en doeltreffend HR beleid. In CHRO Magazine beantwoorden prominente HR managers vragen over strategisch HR beleid in de 21ste eeuw, de rol en inzet van technologie en de beste aanpak voor talentmanagement.
Hoe creëert u de juiste organisatiecultuur en zorgt u voor een organisatie die zichzelf voortdurend al lerend weet aan te passen aan de veranderende omgeving? Kortom, in het CHRO Magazine: The Age of HR leest u wat de volgende stap in HR transformatie is.
CHRO Heineken Van Steenbergen in gesprek met CHRO Community
Manager Sanne van den Eijnde en redacteur Ruben Munsterman
CHRO Heineken aan het woord in editie 1
In de eerste editie van april leest u onder meer een uitgebreid interview met Chris van Steenbergen, de CHRO van het meest iconische bedrijf van Nederland, Heineken. Onder leiding van de Belg, die nog maar twee jaar CHRO is van de brouwer, is onlangs een ingrijpende herstructurering aan de top doorgevoerd. “Heineken was een beetje te bureaucratisch aan de top,” zegt Van Steenbergen in het interview. Lees het gehele interview in de eerste editie van CHRO Magazine in april 2016.
Lees het lijfblad van de CHRO Community in Nederland
CHRO Magazine is het lijfblad van de CHRO Community in Nederland. Het magazine biedt waardevolle artikelen, opinies en interviews aan HR Directeuren die op de hoogte willen blijven van ontwikkelingen in het vakgebied en in de CHRO Community. CHRO’s delen visie, inzichten en ervaringen.
Wilt u de eerste editie van het CHRO Magazine thuis ontvangen of online lezen? Word dan kosteloos online member van de CHRO Community. Meld u gratis aan.
————————————————————-
Denk mee over de CHRO Community
Vindt u het leuk om mee te denken over de ontwikkeling van de CHRO Community en een lidmaatschap? Wilt u betrokken zijn als partner van de Community? Bel of mail mij – Sanne van den Eijnde , CHRO Community Manager – gerust via 020 639 0008 of svandeneijnde@alexvangroningen.nl. Ik neem graag de tijd voor u.