Gen Z: De nieuwe generatie die de toekomst van werk herdefinieert
Gen Z, geboren tussen 1997 en 2012, staat klaar om een blijvende impact te maken in de wereld van werk. Uit ons recente onderzoek, uitgevoerd met 1.700 Gen Z’ers wereldwijd, blijkt dat deze generatie veel meer is dan alleen ‘digitale natives’. Ze hechten waarde aan duurzaamheid, balans tussen werk en privé, en mentale gezondheid. Gen Z verwacht van werkgevers niet alleen carrièrekansen, maar ook een omgeving die welzijn centraal stelt.
Organisaties die vooruit willen lopen, moeten zich voorbereiden op deze ambitieuze generatie die niet bang is om nieuwe leiderschapsrollen op te nemen. Maar er is ook werk aan de winkel: uit ons onderzoek blijkt dat er nog een kloof is tussen wat Gen Z belangrijk vindt en de prioriteiten van veel bedrijven vandaag de dag.
Download het volledige rapport voor meer inzichten.
Sluit u aan bij andere ambitieuze HR-Directeuren. Meld u aan voor de CHRO-nieuwsbrief met waardevolle artikelen, checklists & interviews.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidVacatures
Personalia
Whitepapers
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik u van dienst zijn met een toelichting of advies over alle mogelijkheden? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor u.
CHRO.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor HR professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Marloes Willems
Accountmanager