Hoe Manpower flexwerkers beter opleidt tegen lagere kosten
Bij Manpower zijn ze ervan overtuigd dat iedereen talent heeft, en dat continue scholing bijdraagt tot duurzame inzetbaarheid en meer succes bij opdrachtgevers. Manpower slaagt er niet alleen in om de ontwikkeling van flexmedewerkers naar een hoger niveau te tillen. Zij slagen er ook in dat te doen tegen lagere kosten. Benieuwd hoe?
“We willen onze flexmedewerkers zo goed mogelijk klaarstomen voor hun huidige of toekomstige functie, maar dit is uiterst arbeidsintensief,” zegt Geesje Leijenaar, Manager L&D bij Manpower. Samen met Studytube ging ze op zoek naar een oplossing.
In deze case study lees je meer over:
- Hoe Manpower mismatches op de arbeidsmarkt voorkomt;
- Hoeveel tijd en kosten het bedrijf bespaart op L&D-processen;
- Hoe Studytube hielp om alle opleidingsmogelijkheden te stroomlijnen.
Sluit u aan bij andere ambitieuze HR-Directeuren. Meld u aan voor de CHRO-nieuwsbrief met waardevolle artikelen, checklists & interviews.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidVacatures
Personalia
Whitepapers
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik u van dienst zijn met een toelichting of advies over alle mogelijkheden? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor u.
CHRO.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor HR professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Marloes Willems
Accountmanager